Jösses kun on kylmä! Meillä varpaat jäätyy Toton kans, kun äkkiä käydään ulkona. Onneksi äippä lämmitti auton, kun aamulla lähdettiin käymään Seinäjoella tohtorissa. Mä hoksasin, etä mihin pihaan ajettiin ja löin vähän jarruja päälle, mutta Toto ei ymmärtänyt mihin oltiin menossa. Meidät laitettiin puntariin ja mä painoin miehekkäät 8,5kg ja Toto oli saanut Suomeen tulonsa jälkeen reilun kilon lisää painoa, painaen 3,8kg! Odoteltiin siinä aikamme ja vähän mä hämmästyin, kun Totoa huudettiin lekuriin. Mä lähdin varuillani mukaan ja sillä oli oikein mukava täti. Toto nostettiin pöydälle ja se kehuttiin hyvin kasvaneeksi ja reippaaksi pojaksi. Se näytti hienosti hampaansa lekurille ja antoi tädin tutkia. Vähän oli reipas jätkä..siinä se vain seisoi ja täti kopeloi sen läpi. Heilutti vain häntäänsä ja oli iloinen. Ei se edes huomannut, kun sitä pistettiin niskaan. Mä meinasin lattialla pyörtyä sen puolesta.... Täti antoi meillä hyväskää Toton kopeloinnin jälkeen. Toto oli ihan otettu ja söi, mutta mullehan ei lekurin eväät kelpaa....Niillä olis kuitenkin ollut joku julma suunnitelma sitä lahjusta vastaan.

Siltä kun päästiin pois, niin ajettiin Studiolle ja ekaksi Totoa kuvattiin. Se poseeras kuin vanha tekijä. Mä yritin pysyä boxissa piilossa, etteivät vain mua huomaisi... Mutta kyllä ne mutkin sieltä otti kuvattavaksi. Mä en oikein tykkää siitä hommasta, mutta minkäs teit! Äippä lupas laittaa Retron Marikan luvalla kuvia tänne viikonlopun jälkeen....

Terkuin: kopeloinnilta pelastunut Milo