Eilen se tuli! Mun ihkaoma urheilukapistukseni. Se on sellainen jutska, joka kiinnitetään äipän munamankeliin ja sitten mä saan juosta. Äippä oli tilannu mulle kaikkea kivaa muutakin; oli kuivalihaa nam, puruluita, uudet valjaat. Nettikauppa toimi kuulemma hienosti Koiratuotteella. Äippä lisäs linkinkin tuonne oikealle, josta pääsee sinne kauppaan. Huomenna me sitten lähdetään sinne Keuruulle reissuun. Se on kyllä aikas kiva paikka, missä ollaan yötä. Siellä on monta hemaisevaa tytteliäkin mua odottamassa. Ne on onneksi mun kans saman kokoisiakin, bokseri ja ajokoiria. On siellä sitten yksi poikakin, mutta se on kuulemma menettänyt boltsinsa pataan. Mitähän se sitten mahtaakaan edes tarkoittaa, sitä mä en tiedä...(enkä kyllä välttämättä halua tietääkään, kun on toisen boltseista kyse) Lauantaina sitten se Mattilan setä kuulemma koplaa mua, mahtaakohan se tykätä musta. Mä ainakin varaudun antamaa sille valtavan kielarin, jos se vaikka siitä lämpenis.

Tässä ollaan mä, mun uus urheiluväline, bränikät valjaat ja äipän vanha mankeli... (kaikki uus on tietenkin mun)