Jösses, se mun pahin pelkoni toteutui! Lauantaina se julma nainen teki mulle katalan tempun. Me mentiin saunaan ja mä lähdin kans mukaan kuten aina. Kiipesin lauteille valloittamaan omaa paikkaani ja ehdin jo rentoutua. Sitten se iski muhun kiinni ja raahasi mut pois ihanasta lämmöstä ja laittoi mut suihkuun! Just kun mä toivuin kastumisesta, niin huomasin, että mun ihanan miehekkäälle tuoksahtava turkkini oli muuttunut isoksi saippuavaahtopilveksi.

A: Kenenkä miehen ego voi kestää tyttömäisiä kuplia ympäri kroppaa?

B: Mulla varmaan lakkaa "piip" kasvamasta, kun sitä kupla-ainetta tungettiin kaikkiin miehisiin ja yksityisiin kohtiin mua!

C: Äippä virnuili jatkuvasti mun surkeuttani toteuttaessaan likaista fantasiaansa.

D: Musta tehtiin PUUDELI, mä olin valkoinen, enkä miehekkään harmahtavan ruskean kirjava.

Kun mä pääsin irti ja sain itseni kuivaksi, mä päätin kostaa! Mulla on varmaan paremmat suhteet tuonne " yläkertaan", sillä kun mä kovasti toivoin sitä kostoa, niin äippäpä makasi karmean migreenin kourissa koko sunnuntain! Totesin, että mä oon kait ollu aina oikeessa. Oon aina tiennyt olevani yläkerran ukosta seuraavaksi suurin herra tässä maailmassa.

Mä pääsin iskän kans taas hallille ja oon taas yhtä ihanan miehekkään näköinen kuten ennen. Oppikohan tuo nainen mitään tästä??

Voi että tälläinen sortaminen syö miestä!

2039149.jpg