Mä tässä seurailin koko iltapäivän äipän ja iskän touhuja. Ne kovasti touhasi meidän pihalla verkon ja puunpalasten kanssa. Ne kertoi mulle, että ne rakentaa mulle jotain kesämestaa. Se oli kyllä ihan hauska juttu. Mä löysin heti sen aukon, josta pitää kulkea sisään ja ulos. Iskä sanoi mulle, että se rakentaa mulle sinne terassin kiertämään ympäri sen kesäpaikan reunoja ja ihan uuden kopin, jonka päältä on hyvä vahtia reviiriä. Ne tajus onneksi tehdä siitä tarpeeksi suuren (6m x 6m), että mä saan otettua siinä liikettäkin! Ne lupas mulle, että mä oon siellä vaan aina hetken, jos vaikka ne käy kaupassa tai sellaisessa paikassa kylässä, johan mä en voi lähteä mukaan. Äippä ja mä odotellaan innolla, mitä nuo kotimiehet saa aikaseksi sillä välin, kun me ollaan siellä Turkkisen lähellä käymässä. Äippä lupas kuvata sen sitten, kun mun terassi on valmis.