No höh, eilen oli sellainen ilta taas ettei tehnyt mieli viedä kuonoansa edes ulos. Kävin äkkiä pusikossa nostamassa jalkaa ja sitten vauhdilla sohvalle varaamaan paikkaa äipän viereen. Siinä se äippä istui koko illan ja teki mulle niillä ihmeellisillä tikuilla (joihin en edes saa koskea) jotain. Mua niiiiin nukutti, kun oli tautisen tylsää seuraa. Yhden jälkeen se vasta tajus yöllä, että olis aihetta siirtyä makkariin ja nukkumaan. Aamulla, kun mä heräsin, niin äippä oli kadonnut ja kehdannut hyljätä mut iskän ja Leevi-kissan väliin nukkumaan. Siitä mä sitten unisena kömmin ylös ja heti se oli haukkana mun kimpussa. Jotain rajaa!!! Ei mies saa edes kunnolla herätä, kun heti ollaan sovittamassa jotain mun päälleni. Yritti siinä sitten perustella, että oli tehnyt mulle moottorijalkoja varten villapaitaa. Sen mieliksi mä sitten näissä kuvissa poseeraan paidassani:

1961923.jpg1961919.jpg1961929.jpg