Hei taas kaikki kamut!

Kyllä tämä kesä on kiirettä aikaa. Tuo mun kirjurini on viilettänyt paikasta toiseen ja mä oon yrittänyt pysyä vauhdissa mukana. Nyt se istahti koneelle pikakuulumiset kertomaan, kun kuulemma ne on lähdössä tänään iskän kans reissuun moottoripyörällä. Ne on menossa Poriin johonkin sellaiseen paikkaan, johon tulee ihan sikana muitakin ihmisiä harrikoilla. Ja minut näytelmän päähenkilön ne vie lasten kanssa mummolaan hoitoon. Tulevat takaisin sunnuntaina vasta, siis meinaavat hylätä mut kahdeksi yöksi.  Ettäs kehtaavat!

No mitähän mä kertoisin muuten kesästä.... Se mun kesäasuntoni on vielä vähän vaiheessa. Siellä asunnossa jota nuo ihmiset häksäksi kutsuu, on kaikki muut jo kunnossa, mutta mun uusi mökkini puuttuu siltä ja lattia on vielä vähän kesken. Kehtaavatkin rakentaa terassia välillä. Uimassa mä oon käyny kovasti ja se on kivaa. Kepi-kepi-hyppyäkin mä oon harkannut vähintään kerran viikkoon ja muuten oon ottanut ihan iisisti.

Odottelen tässä mun veljeäni Maukkaakin kyläilemään mun luona. Ehkäpä jo ensi viikolla, ilmoittele itsestäs Maukka, niin tiedän olla kotona!