Viude, kun mä aamulla heräsin ja menin suorittamaan tarkastusta reviirilleni, niin vastaan tuli sellainen haju, että piti heittäytyä oikein äijäksi! Äippä kertoi, että kun oli istunut aamulla ennen mun heräämistäni takapihalla aamusavuilla, siellä oli ollut kettu aamulenkillä! Mä en koskaan ole nähnyt moista otusta, mutta kyllä mulle joku vaisto sanoi, että se on mörkö. Mä juoksin sen hajun perässä ja huusin niin, ettei mokoma otus varmasti uskalla tulla uudestaan mun tontille. Mä huusin ja potkin lunta ja taas huusin ja olin MIES. Äippä tuossa totesi, että kai se mut jonnekin luolille joutuu viemään, kun se hajukin aiheutti mussa tollasen reaktorin vai mikä se nyt oli..... Voi pojat, jos olisin sen kiinni saanut. Tyhmä äippä jätti mut nukkumaan iskän kainaloon, eikä herättäny mua tarpeeksi ajoissa. Mun kissa-kaverit oli kans hieman kummallisia. Ne oli kuulemma juosseet hännät suorina sisälle aamupissalta, kun oli sen ketkun nähneet. Ne olis kyllä tarvinnu mut henkivartijakseen...