Mä tuossa leikin pallollani hallin puolella ja sitten pallo katosi. Jouduin oikein käyttämään nenääni rakkaan palloni paikallistamiseen. Mokoma oli mennyt tahallaan trukin alle piiloon! Siinä sitten jouduin kovasti tekemään töitä, että sain rakkaani pelastettua, ettei kukaan aja sen päältä ja tapa sitä. Äippä tuli just sitten paikalle, kun olin saanut työni tehtyä ja olin oikein polleeta poikaa pelastustyön jälkeen. Se sai kumman hepslaakin, kun kattoi mun päälle. Mä vähän ihmettelin moista reaktiota sankaria kohtaan. Roiskuuhan sitä, kun rapataan! Se meinas, että piki ja rasva trukista ei muka kuulu koiran karvoihin ja sirtä on muka vaikea saada pois turkista. Väitti vielä, että se tarttuu musta joka paikkaan. Mä oon sitä mieltä, että mies kantaa työssä tulleet tahrat kunnialla ja mielellään tekee vaikutusta friiduihinkin niillä. Mutta se katala nainen oli eri mieltä ja uhkas viedä mut illalla suihkuun! Mä kyllä muutan pois kotoa, jos uhkauksensa toteuttaa ja tekee musta karskista miehestä valkaistun ja parfymoidun sylikoira-puudelin!

Tälläisistä pienistä tahroista suunnaton haloo, ihme tyyppi!

2024939.jpg

2024941.jpg

2024942.jpg