Vähän laittoi miettimään tuo äipän ja iskän uusi hankinta. Lähettiin hallille äipän kans katsomaan "Harria". Iskä tuli autolla sinne ja sillä oli lavalla joku ihme jutska. Sitä se sitten kauhealla tohinalla lähti trukin kans ottamaan pois kyydistä ja mä vähän ihmettelin mikä on homman nimi!

1958638.jpg

Siinä sitten odoteltiin äipän kanssa, kunnes se hökötys oli maassa asti ja sittenhän mä hokasin. Äippä ja iskä oli kerrankin ajatellut ja hankkinut mulle moottorijalat syksyn loskakelejä varten. Siinä mä sitten tein tuttavuutta uuden menopelini kanssa. Totesin, että tähän on varmaan tarkoitus takapuoli sovittaa!

1958644.jpg

Aikani katselin Harria ja hoksasin, että meillä molemmilla pitää olla nokka samaan suuntaan, niin homma toimii ja ollaan tyylikkään näköisiä... mustaa ja valkoista, me korostetaan toisiamme hyvin. Tässä on näyte oikeasta nokan asennosta:

1958658.jpg

Siinä kun istuskelin, niin eiköhän iskäkin tahtonut mun omaisuuteeni kajota. Jouduin tekemään tilaa sillekin. Yritin kyllä kovasti ajaa sitä pois, että se tajuais kenen omaisuutta tämän menopeli on...

1958666.jpg

Jouduin siinä kyllä antamaan periksi. Ehkäpä mun egoni kestää jakamisen ajatuksen, jos se perustellaan sillä, että jokainen hiemankin kovempi jätkä jolla on näin paljon vaikutusvaltaa käyttää kuljettajaa ja istuu itse takana ottamassa kyytiä.

1958677.jpg