Eilen oli sitten hiukka rankka päivä! Aamulla kun mä heräsin, aamu tuntui oikein mukavalta. Mulle tuli kavariksi Bruno-russeli leikkimään. Me äijät juostiin pihalla ja mä kävin esittelemässä koko reviirini rantaa myöden Brustukselle. Sitten kun Bruno lähti, niin luulin pääseväni komeusunille aivan rauhassa.... Tulipa erehdyttyä pahasti. Just kun olin saanut makeen asennon sänkyyn, alkoi ovikello soimaan. Meille rupesi valumaan noita meidän Antin kokoisia kääpiöihmisiä. Kuulemma tulivat synttäreille. Ei hetken rauhaa koko päivänä. Mun kissakaverinikin näyttivät vallan rähjääntyneiltä.

Tässä Leevi-mummo yrittää epätoivoisesti vahtia ruokalaatikkoa...


Vili ja Vilma on kans sen näköisenä, että pelastukoon ken voi...


Vihdoin löysin rauhallisen paikan mulle ja mun kyklooppi-nallelleni; Kun kaataa pyykkikorin kodinhoitohuoneessa ja pesii siellä, niin on edes hetken turvassa....