Tuo kummallista ääntä pitävä nenäliinoista riippuvainen äippä raahasi mut taas näyttelemään missiä Seinäjoelle. Mua olis taas vaan niin väsyttänyt, mutta eihän siinä mikään auttanut. Oli taas mentävä. Mun hirmuinen maineeni oli varmaan kiirinyt pitkin Suomea, koska sain olla kehässä aivan yksin. Muita varmaan pelotti tulla mun kans samaan paikkaan. No, siellä mä sitten taas kävelin ja seisoin. Ja yllätys, yllätys taas joku tätsä iski käpälänsä mun molempiin päihini. Luit aivan oikein: MOLEMPIIN! Sitten taas käveltiin ja seisottiin. Sitten kun muut ei ollu uskaltanu tulla, mä olin ainut ja paras! Äippä oli muka niiiiin kipee ja lähti mun kans sitten kotiin. Nyt se on ekaa kertaa vähän niin kuin oikee äippä ja pystyy toimimaan mun kirjurina. Muuten se onkin maannut sängyssä siitä lauantaista asti. Herää nyt jo vähitellen äippä ja järkkää mulle vähän ÄKSÖNIÄ!!! Tässä alla on nyt niitä kuvia, kun mua kopeloitiin ja juoksutettiin...

Tässä se täti kourii mua...

2018532.jpg

Tässä mua huijattiin kun äippä kysyi multa että KUKA TULEE... rikollista huijata, jos ei kerran kukaan edes tuu!

2018540.jpg

Tässä mä totesin, ettei kukaan muu uskaltanu tulla kehään, kun MÄ menin sinne eka!

2018503.jpg