Nyt on joulukiireet takana ja äipällä muutama laatuaikapäivä meidän poikien kanssa. Ihmispojatkin lähtivät mummolaan loman viettoon, joten aikaa on vain meille! Lunta sataa ja tuo mun pikkuveljenikin alkaa ymmärtää jotain tästä elämästä. Me leikitään ja nukutaan ja taas sitten leikitään. Äippä kuvaili tuossa meidän touhuja kamerallaan. Mä kyllä vähän protestoin sitä, että tuo Toto on usemassa kuvassa kuin mä. No ehkä se siksi on, kun on vielä pieni ja mahtuu pieneen kuvaankin!

Mun pikkuveljeni on vissiin joku korkotiilin poikanen...

Kummankos se sorsa olikaan ekaksi??!!??

No okei, onhan se aika söpö, kun se nukkuu...

Mutta sitä en ymmärrä, että mitä söpöä sen varpaissa muka on??

Vähän se on suuruudenhullukin...

Mutta ollaan me kyllä ihan hyvä pari!

Toto pyysi lähettämään terkkuja myös kaikille. Mä vaan ihmettelen, että kelle kaikille, eihän se tunne vielä ketään!