Mätsärit oli torstaina ja punainen nauha sieltä tuli. Sattui vain ennen kehää pieni rähinä ja mä olin hieman tolaltani sen illan. Kaiken kamaluuden kruunasi se, että mua käytettiin oli lainakoirana lapsi-koirakisassa! Mikä nöyryytys!

1929792.jpg

Sitten ryhmäkehässä mä käyttäydyin ihan ok...ehkä hieman arkailin, ettei kukaan vaan pääse tekemään mulle ylläriä.

 Lauantaina ajeltiin agimestiksiin Ylöjärvelle. Äippä julmuri kiskoi mut ylös sängystä ennen kukon laulua. Pitäis varmaan tehdä siitä valitus jollekkin elukka-asiamiehelle. Mutta kun sinne sitten vihdoin päästiin, niin oli oikein mukavaa. Mä näin mun iskänkin siellä. Se meni ihan sika hienosti kepi-kepi-rrrrr-radalla. Mäkin menin meni radalle "suoraan pystymetsästä" eli Pohjalaiseen tapaan mentiin vain kokeilemaan miten homma sujuu ilman harjoittelua. Ensin mä en oikein hokannut mitä pitäis tehdä, alkukankeuden jälkeen pääsin kiinni juonesta. Mä näet olin kokeillut putkea ennemmin tasan 3 kertaa, enkä meinannut heti hoksata juttua. Mutta, kun eka putki meni läpi, niin seuraavat olivatkin sitten helppoja. Tottelin hienosti radalla ja äippä oli iloinen. Saaliiksi saatiin 2. palkinto pennuissa ja hieno pokaali ja ruusuke+ ruokapussi (jota mä en varppina pidä koiraolentojen ruuaksi sopivana).

Musta ei tullut kuvia siltä reissulta, mutta tässä yksi hieman märkä lajitoveri paikalta..

1929845.jpg

Sunnuntaina suunnattiin taas mätsäreihin ja taas mä voitin parini ja sain sellaisen punaisen nauhan. Oli vain tosi pitkä päivä ja mua ei oikein hotsinut, vaan mä väsähdin. Mutta olipa tuo äippä edes jotain oppinut, kun mustakin tuli tällä kertaa kuvia!

1929793.jpg1929794.jpg1929796.jpg1929805.jpg1929808.jpg1929811.jpg

Mamman mussukka.... voi tätä julkista nöyryytystä jälleen kerran....

1929807.jpg