Mua kuulemma ollaan taas viemässä käpäiltäväksi joihinkin näytelmiin viikonloppuna. Perjantaina ollaan lähdössä ekaksi Huittisille yökylään. Siellä on pari kissaa odottamassa takapuolipyykkäystä, nami! Siitä sitten pitäis vissiin aamulla jaksaa lähteä äipän kyydissä sinne Turkkiseen tai mikähän sen käpälöintipaikan nimi nyt olikaan. Äippä on tuossa vouhottanut mun ympärilläni ja käskenyt seisomaan maassa ja pöydällä. Sitä vissiinkin jänskättää. Jotain se puhui iskän kans, että oonkohan mä nyt yhtään kehittyny edellisestä käpälöinnistä... Viimeksi se tätsä ei oikein vissiin tykännyt musta ja meinas, että mun pitää mennä kotiin kasvamaan. En mä oikein ymmärrä tollaista, mähän oon jo muutenkin niiiin valtavan suuri ja komea! No, onneksi mä tiedän, että äipän mielestä mä oon aina suurin ja komein, meinas vieraat tädit mitä tahtoo!

Tässä mä nyt sitten seisoskelen hallilla pöydällä äipän mieliksi...