Vihdoinkin mun kirjurini taas ehtii kertoilla kuulumisia, se on mun mielestäni lyönyt laimin virkaansa ja on jo aikakin ryhdistäytyä!

Eilen me oltiin kepi-kepi-hallilla kuulemma jollain jatkokurssilla. Vitsi se on sitten kivaa. Mä en millään malttaisi odottaa omaa vuoroani. Onneksi ne on ottanu mut aina ekaksi koiraksi, joka saa aloittaa radalla. Mähän repisin omat ja äipän peliverkkarit, jos pitäis vipana mennä. Sitten on kyllä niiiiin kauheen pitkä aika odottaa, kun muut kepi-kepittää radalla ja ennen kuin uus systeemi on rakennettu sinne.

Mä rentoudun ennen vaativaa urheilusuoritusta..

2059146.jpg

Riittää jo! Mä haluun tuonne...

2059145.jpg

Hei kamoon, ymmäräkkö sä ollenkaan????

2059148.jpg

Mulla oli niiiiiin hidas kuvaaja mukana, ettei musta saatu kunnon vauhdikkaita otoksia ollenkaan, mutta tässä mä oon radalla ja yritän keskittyä äipän ohjeisiin...

2059150.jpg 

Tässä me nyt sitten mennään...

2059153.jpg

Ja tässä mä meen äippää kohti....

2059152.jpg

Tässä mä taas lepään ja olen ylpeä itsestäni. Äippäkin sanoi, että hyvin meni harkat. Tahtoo vaan tuo äippä olla mulle liian hidas!

2059149.jpg